Ezeket viseli? Akkor ez az első randi utolsó is lesz – Stíluskatasztrófák élőben

Az első randi olyan, mint egy próbafőzés a Michelin-csillag előtt: még nem kell tökéletesnek lennie, de legalább legyen ehető. Vagyis… viselhető. Mert bármennyire is a belső számít, vannak dolgok, amik egyszerűen nem megbocsáthatók. Mutatjuk, mik azok a stílusbeli vörös zászlók, amiknél jobb, ha már az előételnél felállsz, és „bocs, sürgős dolog jött közbe” felkiáltással elmenekülsz.
Nyugi, senki sem várja el, hogy az első randin úgy nézz ki, mint egy divatmagazin szerkesztője. De ha valaki az első benyomásra sem tesz egy minimális erőfeszítést, az nem túl jó jel.
Na és most jöjjenek a tipikus példák!
Nézzük, a klumpa egy kényelmes dolog. Orvosok, szakácsok, és mindenki más is viselheti – a munkahelyén. De ha valaki ezt választja randicipőnek, zoknival, az vagy nem vette komolyan a találkozót, vagy a stílusérzékét egy gumicsónakban hagyta valahol 2008-ban. Nem, ez nem „rebellis divat”.
A miniruha nem ördögtől való. De amikor az egész szett egyetlen szál csillámba oltott gumipántból áll, ami 3 percenként lecsúszik, az üzenet nem az, hogy „komoly kapcsolatot keresek”. Inkább: „most jöttem egy valóságshow meghallgatásról”. Persze lehet, hogy az illető tényleg reality-sztár… de te készülj fel arra, hogy a vacsorátokat is Insta-sztoriban fogod viszont látni.
Ha valaki tetőtől talpig logóba burkolózik – sapka, öv, cipő, és a nadrág is annyira feliratos, hogy órákig lehetne böngészni –, az sajnos nem egy menő divatguru, hanem egy sétáló reklámtábla. És a márkák nem pótolják a személyiséget.
Polár pulcsi, túrabakancs, technikai nadrág – és te csak annyit kérdeznél: „Ugye nem egy hegyre megyünk vacsorázni?” Az outdoor szett kényelmes, praktikus és remek választás… ha medvét akarsz kergetni, nem szívet meghódítani. Aki így öltözik randira, az minden bizonnyal praktikus típus – vagy egyszerűen csak 15 éve nem vásárolt semmi mást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.